anlattığnız gibi defansda ve takımda panik vars 2-1 öne gecsek bile defansda her an o hatayı yapacak gıbıyız inşaallah takım öne geçip rahatlar ve stresın verdiği kötü enerji boşalır vücutlarından hafifler bedenleri
içinde Kartal Yorum
maçı izleyemiyorum
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Hocam Ersin yine kolay toplara çıkmıyor gol de öyle geldi. Ve Ghezzal klasından çok uzak ayarsız oynuyor ve hücumda etkimiz hiç yok yani işimiz çok zor böyle devam ederse. Göztepe sanki 15 kez şampiyon olmuş gibi soğukkanlı oyun sergiliyor
inşaalah atarız
panik desen o da değil… “tutuk” diyelim… ayaklar gitmiyor
aynen tecrube önemlı