Mafya-Uyusturucu-Bahis BOLUM 2

Bu adanademirspor flash transferlere leylayi bastikca bende bir merak hasil oldu. Bu degirmenin suyu nereden gelmektedir acaba diye. adanademirspor badkani kimdir diye bir baktim. Adi murat sancak. Isadami. Kardesi ise ethem sancak imis. Simdi tabii ki kimseye ispatlayamadan iftira atmak istemem ancak soyle bir senaryo ihtimali de cok gercekci gorunuyor. Kokain gelir ve paraya donusur. O parayi isleme sokman mumkun degil. Illegal cash para basa buyuk beladir mafya icin. Onu bir sekilde temizleyip legal hale getirmen gerekir. Bunun yonemlerinden biri de futboldur. Gider bir spor klubu alirsin. Balotelliyi falan getirirsin. 3 ise 5 gosterirsin. Falan filan. Daha derine girmek istemiyorum ve zaten sadece senaryo yaziyorum. Bu murat sancak ilk arastirdigim Anadolu klubu baskani. Simdi baksam dige klup baskanlarinin da tamamen ayni tesadufle karsilasmis olduguna tanik olabilirim. Bu arkadaslarin masum olduguna eminim ama futbolu saglikli bir hale getirmek icin kendilerinin futboldan men edilmesi gerektigini dusunuyorum. Yani yurtdisinda genelde otle oluyor. O yuzden sey ettim. @sedar-bjk @sverisson @musa

$ s Yorumları

Cevap bırakın
  1. Deli ziya abim ilk yazında yazacaktım ama vaktim olmadı. Ne kadar doğrudur bizde bilmiyoruz fakat kendi abim adanada yaşıyor. Abi dedim hayırdır nerden geliyor bu değirmenin suyu? Adana da söylenti şu şekildeymiş. Bu adam zamanında ışidin petrollerini taşıyormuş. Dediğin gibi parayı legal hale sokuyorlar diye söylenti var diyo. Adanada yaşayan arkadaşlar varsa belki daha net bilgisi olanlar vardır.

    • Ben fazla derine girmek istemedim. Daha bunlarin backrounda tarikat vs vs isler var. Siirt’de kurduklari arap bahlantili isleri varmis falan. Derine inince cidden foseptige donusuyor ama kimseye iftira da atmak istemem. Benim soylemek istedigim hakkinizda boyle iddialar varsa uygar ulkelerde futbol el cekmeniz istenir.

Bir cevap yazın