yine 3 önliberoyla başlayacağımız bir maç sanırım daha öncede böyle çok maça çıktık ve hemen hemen hepsinde puan bıraktık. inşallah bu sefer bırakmayız. Bu ljajic e ne oldu bilen var mı
içinde Kartal Yorum
offff
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Ljajic , mensah sağolsunlar bir kere katkı vermediler …
?????
?????
?????
Arkadaş eskiden boynuzlandim diye trip atıyordu en son yeni manita yaptı morali düzgün falan diyorlardı herhalde gece fazla çalışıyor kerata ?Sahada bi numarasını görmedik ama bizim paraları çatır çatır yiyo namıssız
Amele pazarına 2 gün takılsın bi zorluğu götünden ter nasıl çıkar anlasın bak bir daha o formayı bırakıyormu. Çoğu paranın ne zorluklarla kazanildiğını bilmediği için böyle tiripler yapıyor malesef.