Kayserinin penaltı verilmedi çünkü ofsayt verildi. Ama penaltı yapılan adam ofsaytta olan adam değil. Akıl alır gibi değil gerçekten
içinde Kartal Yorum
Operasyona devam
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
2-0 oldu
Gs önemli değil. Rakip fenev.
Oda olamazda her hafta rakibin penaltısını yiyolar işte. Rakip bence trabzon olur ama oda 6 kez istanbula geliyo o yüzden handikaplılar
beinsports program renkleri de bordo maviye yakın renkler oldu, bu sene trabzonspora bir güzellik yapabilirler