
içinde Genel
Rövanş şöyle birşey olabilir mi?

Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings

Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Burada daha önce oluşturduğunuz tüm koleksiyonları bulacaksınız.
Opmasi gereken buydu yani SG kesin yapmaz bunu. Necip-muleka-salih olmazsa olmaz
Amir’siz bir takım düşünmek kolay değil hocam..
Ghezzal’ın savunması zayıf,
Oxlade orta sahada ne yapar, henüz bilmiyoruz..
Rashica evet, solda daha iyiydi ama hala kapalı bir kutu..
O nedenle olur da, olmaz da..
👍👍👍👍
Olmaz tabiki. Yoksa takım her maç 3 atar. Çokta gol yer şu şablon o da ayrı mevzu.
Cenkin yerine amiriyi koyup ortasahayi güclendirirsek ideal bir 11 olur.
ne yani bütün olay ghezzal ve chamberlain in oynamaması mı? o yuzden mı bu kadar ezildik? o yuzden mı bu kadar eleştri… vs. İddaa ediyorum ilerde birgün bu kadro ile çıkacagız sahaya ve bir cacık olmayacak hatta daha berbat olacak… görüşeceğiz…..