içinde

Saha da kredisi hic bitmeyen futbolcular var

Nsakala ne top oynuyor be… bindirmeler isabetli paslar 100de 100 isabet bindirmeler kosular ortalar ucuyor masallah nazar degmesin ne topcu ama…

Velinton pozisyon vermiyor rakibin baskisi olmadigi yerde ne kadar guzel penaltiyi yaptirdi yakin mesafe felan diyen olucak ama abi yapmayin net penaltiydi.. bu kadar amator olunmaz.. yas olmus kac bu adamlar dicek bisey yok

Dorukha – necip yer degisse daha iyi olucak ama iki oyuncununda cok guzel agzina ediliyor degersizlesiyor.. 

Gzheale sifir yardim bu kadar etkisizlesiyor ve sadece yoruluyor

Gzheal ve abunun oynamasini zaten anlamaya calisiyorum ama yok yani yok 🙂 

Dorukhan- oguzhan- necip – nskala – velinton ve mensah gercekten sizce Beşiktaşin oyuncusu olabilecek kapasitede mi?

Nskala ve velintonun bitmeyen kredileri ve ustune ustluk hic sans verilmeyen hasic atakan gibi degerler verin abi cocuklari yazik gunah.. ridvan inaalalh derbide oynar oda oynamassa hazir transfer sezonu satin hatta bedava verin 

Bir yorum

Cevap bırakın
  1. Sergen intihar ediyoda rakipler mal. Yoksa bizde bi bok yok.
    Oyun yok.
    Plan yok.
    Amac gotuboklu hataydan 1 puan almak diyen adamın vizyonu Beşiktaş a yetmez. İsteyen alsın sırtında taşısın. İsteyen sevsin bayilsin. Bu takım bunu haketmiyor.

Bir cevap yazın