içinde

Saman altindan sumu yürütülüyor?

Sevgili Besiktslilar;bugün bir fb.li arkadasimin telefon konusmasina kulak misafiri oldum. Anladigim kadariyla adamlar alanya macinin tekrarlanacagina Tam inanmislar,benimde icime bir kurt düstü. BU kadar acik ve net olan bir olyin karari neden BU kadar bekletilir?gaye nedir ,neye hizmet ediliyor, ne Dolaplar dönüyor?BU mac BU gerekceyle tekrar edilse Türkiye liglerinin tümünün tekrar edilmesi lazim.neyi bekliyorlar?cok dikkatli olmamiz lazim.

Abubakar olayindada algi malgi bir tarafa baya süpelenmeye basladim.ALLAH’ta hayirlisi.  

Bir yanıt yazın

GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin

Bir yorum