Fiksture bakıldığında tek puan kaybedilecek maç, yenersek şampiyonuz lamı cimi yok…
içinde Kartal Yorum
Şampiyonluk yolunda
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Fiksture bakıldığında tek puan kaybedilecek maç, yenersek şampiyonuz lamı cimi yok…
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Burada daha önce oluşturduğunuz tüm koleksiyonları bulacaksınız.
Neden puan kaybedilecek olsun ? Beşiktaş Beşiktaş gibi oynarsa döşer geçer
ben en kolay mac olarak goruyorum..bahis oranlarida ayni seyi soyluyor..bizim zor maclarimiz bu mac haric hepsi bence..son hafta goztepe deplasman..isi oraya birakirsak yeni tofaslar durumu cikabilir..