Sergen Yalçın’ın ayrılığının ardından 15 yaşındaki ergenler gibi Instagram hikayenden “Good Bye” paylaşımı yapacağına, Arroyo-Elan Ricardo-Taylan- Jurasek isimlerinin Beşiktaş camiasına denk olmadığını öngörebilseydin keşke.
Senin ne vasfın ne başarın ne tür bir geçmişin var ki, “Trip” atabilecek ve iyisiyle kötüsüyle bu camiaya kupalar kazandırmış bir teknik direktöre “Good Bye” diyebiliyorsun?
Beşiktaş’a 1 yılı aşkın süredir hangi oyuncuyu kazandırdın. Sen Sergen’den önce de Beşiktaş’taydın?
koskoca transfer döneminde 23 yaş altı yabancı kontenjanına oyuncu bulup getiremeyen yabancı bir scaut balondur. Bir kulübün scout şefine bu rahatlığı veren bir başkan, o kulübü yönetemez.
Graf ile acilen yollar ayrılmalı ve yerine Önder Özen getirilmelidir.
Sergen hak ettiğini yaşıyor ama Graf konusunda da haklısın. Transferleri facia idi. Rençber’in transferdeki başarı yüzdesi bile ondan daha fazla. Almanya’dan gelen sportif direktörleri çok abartıyoruz. Mesela Devin Özek dediler durdular, o da Fener’i kötürüm etti.