Bu coin işine nezaman gşreceğiz bilgisi olan var mı acaba? Şuan herkesin gözü beşiktaşta. Güzel şeyler oldu. Coini çıkarsak fena iş yapar. Bilgisi olan var mı acaba?
içinde Kartal Yorum
Şimdi tam zamanı
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Aynen ya şu an çıkarmak en mantıklısı 1 milyar üzerinde bir getiri olur
Özellikle fb nin coin ilk işlem günü 5 e katladığı için sadece biz değil herkes alır aynı beklentiyle