SY buyuk ihtimalle birakacak. Yeni hoca adaylarindan Arda Turan”i Besiktasin TD olarak ister misiniz?
Yeni hoca adaylarindan Arda Turan”i Besiktasin TD olarak ister misiniz?
- Evet mutlaka isterim
- Hayır kalsin istemem
SY buyuk ihtimalle birakacak. Yeni hoca adaylarindan Arda Turan”i Besiktasin TD olarak ister misiniz?
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin
Burada daha önce oluşturduğunuz tüm koleksiyonları bulacaksınız.
Yap, boz, yap, boz, yap, yap, boz… böyle gider… sabrın olmadığı, tahammülün kalmadığı bir ortamda bence anket şimdiden Arda Turan’dan sonra kim gelsin olmalı…
Bence anket bu kafa ile kaç yıl şampiyon olamaz denilmesi..şıklar 10 yıl,15 yıl,20 yıl..sizce hangisi..gözünüz aydın,sergen düşmanları nihayet onu da yediniz.arda turan en ufak başarısızlıkta zaten o gs li demeye başlarsınız,devre arası da gönderirsiniz.zaten hangi aklı başında bir hoca böyle ortamda takımın başına gelir..
Takimda da ortamda da bir sikinti oldugunu duynmuyorum..
Hocanın gitmesini istemem… mecbur gideceksede arda turan isterim ben… her zaman bize saygılı olan biri…