Seneye takimin basinda kimi gormek istersiniz?
Seneye takimin basinda kimi gormek istersiniz?
- SY
- SG
- Alman
- Razvan
- Montella
- Jesus
- Palut
- Nuri
Seneye takimin basinda kimi gormek istersiniz?
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin
Burada daha önce oluşturduğunuz tüm koleksiyonları bulacaksınız.
Gasperini isterim hücumcu hoca
Yabancı olacaksa razvan Lucescu olsun derim. Yerli olacaksa en az 2 sezon sabır gösterilecek ise İlhan palut olsun derim.
Ex den next olmaz bence, Şenol hoca ile güzel şeyler yaşadık bitti. Yoksa Şenol hocanın yeri ayrı.
Sergen’ e gösterilmeyen 2 sezonluk sabır neden İlhan Palut’ a gösterilecekmiş ?
Ben 4. lüğe takilmiyorum, oynanan oyuna bakıyorum, hiç ilerleme olmadı, hadi devre arasına kadar kendi takımı değildi ama devre arasında istediği oyuncuların bir kısmı alındı. İkinci devre oyun gittikçe kötüleşti.
Yabancı veya yerli yeterki hırslı gelişime açık bir hoca olsun. Oyuncuların kaprislerini idare edebilsin, inatçı olmasın.
Montella!
O gelmez, milli takımda başarısız olması lazım.
Ben Bilic diyorum ve hatta yanında Fikret başkan diyorum çünkü bu ikili yapılanma yapmayı bir kere başardı bir daha neden olmasın
SG,ilhan bulut bizi ileriye götürmez.bilhassa sayin SG.in bittigini trabzonda gördük.
Benim fikrim Türk olacaksa nuri sahin veya almanyadan iyi bir hoca.