Ne kaos be. Yazık bu kulübe…
Ben de Sergen gitmeli diyenlerdenim, doğru ismi bulana kadar devam.
13 olur – 33 olur devam..
Ne kaos be. Yazık bu kulübe…
Ben de Sergen gitmeli diyenlerdenim, doğru ismi bulana kadar devam.
13 olur – 33 olur devam..
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin
Burada daha önce oluşturduğunuz tüm koleksiyonları bulacaksınız.
Beklenti bitmeli,şampiyonluk kaf dağının ötesinde..2040 lar da belki oluruz.
Böyle böyle yok edeceğiz işte. Son beş yılda herhangi bir Hoca, bir sezonu tamamlayabilmiş değil. İşin tuhaf yanı da herkes yapılanma şart diyor.😃