Necipinho ve deli Rosier in kart cezası bitti ama Atiba larin , ljajic ve dorukhan sınırda bu sefer ??♂️
içinde Kartal Yorum
Son notlar …
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Necipinho ve deli Rosier in kart cezası bitti ama Atiba larin , ljajic ve dorukhan sınırda bu sefer ??♂️
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Burada daha önce oluşturduğunuz tüm koleksiyonları bulacaksınız.
vay arkadaş yaa…. Adem daha kaç maç oynadı da kart sınırına geldi – aklım almıyor…. Atiba kritik… Dorukhan kritik… artık herkes kritik…. şampiyon olsak da kurtulsak 🙂
Yarın fener bir berabere kalsa bizde hatayı yensek offf offf ne güzel olurdu ?
Bu arada rosier 8 sarı kart yemiş , 8 nedir arkadaş ?
normal… daha gelmeden agresif oyuncu olduğu belliydi…. bence bazı maçlarda ucuz da kurtardı… ama iyi oldu : ligi öğrendi ….. seneye Ghezzal + Rosier bu takımda olsun —- gerisine ayrıca odaklanırız…. öncelik bu adamlar ve maalesef bütçeye mal olacaklar 🙂 Önce Ghezzal…. Rosier yerine Bilal gelebilir…. diğer alanlarda kritik masrafları olmak durumunda bu takımın…. + 3 mevki…
Aynen ligde 2z/3 maçta yemedi kart ???♂️