Necipinho ve deli Rosier in kart cezası bitti ama Atiba larin , ljajic ve dorukhan sınırda bu sefer ??♂️
içinde Kartal Yorum
Son notlar …
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin
vay arkadaş yaa…. Adem daha kaç maç oynadı da kart sınırına geldi – aklım almıyor…. Atiba kritik… Dorukhan kritik… artık herkes kritik…. şampiyon olsak da kurtulsak 🙂
Yarın fener bir berabere kalsa bizde hatayı yensek offf offf ne güzel olurdu ?
Bu arada rosier 8 sarı kart yemiş , 8 nedir arkadaş ?
normal… daha gelmeden agresif oyuncu olduğu belliydi…. bence bazı maçlarda ucuz da kurtardı… ama iyi oldu : ligi öğrendi ….. seneye Ghezzal + Rosier bu takımda olsun —- gerisine ayrıca odaklanırız…. öncelik bu adamlar ve maalesef bütçeye mal olacaklar 🙂 Önce Ghezzal…. Rosier yerine Bilal gelebilir…. diğer alanlarda kritik masrafları olmak durumunda bu takımın…. + 3 mevki…
Aynen ligde 2z/3 maçta yemedi kart ???♂️