Kesin puan alır demiştim, 1 değil 3 aldılar. Tersi olsaydı şuanda Fb şampiyonluk kutlamalarına başlayacaktı. Helal olsun Sivas a. Bize özellikle bileniyor diyenler anlamıştır artık Rıza yı
içinde Kartal Yorum
Teşekkürler Rıza hocam
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin
iyi bir baskanla rıza hocayı tekrar takimda gormek isterim..gittigi her takimda besiktas isterse birakir ozel maddesi var..
demek ki : hatayı Rıza’da değil, kendinde aramak gerekirmiş …. yıllardır anlatamıyoruz…. herkes kıyak puan bekliyor adamdan…. hayatta yapmaz …
Yapmasın zaten kişiliğine aykırı olur. Rıza yı Rıza yapan da budur.