içinde

Teşekkürler Rıza hocam

Kesin puan alır demiştim, 1 değil 3 aldılar. Tersi olsaydı şuanda Fb şampiyonluk kutlamalarına başlayacaktı. Helal olsun Sivas a. Bize özellikle bileniyor diyenler anlamıştır artık Rıza yı 

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

3 Comments