içinde

Teşekkürler Rıza hocam

Kesin puan alır demiştim, 1 değil 3 aldılar. Tersi olsaydı şuanda Fb şampiyonluk kutlamalarına başlayacaktı. Helal olsun Sivas a. Bize özellikle bileniyor diyenler anlamıştır artık Rıza yı 

Bir yanıt yazın

GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin

Bir yorum