içinde

Teşfik

Çok uzun zaman oldu siteye girmeyeli bir yıl belkide daha fazla cümleten herkese selm alkm degerli arkadaşlarım öncelikle söze nerden başlayacagımı bilmiyorum krdşlerim şampiyonluk bize annamızın aksütü gibi helaldir bukadar sakat cezalı bir tkm dün akşam ki karşılaşmalar ve skorlar çok ilginiç denizlide 3 penaltı top oynamayarak hakkemle ite kalka şampiyonluk yarışına sokulan fb karagümrün sahada barselona gibi oynamasına şaşırmamak eldedeyil ademin 0  0 ken ali pala bıyın devamdemesi cezalanı içinde sakatlaması aynınını ali palabıyık gs arenada yapsın haftaya görelim biz bu tarz numaraları yemiyoruz gsli  oye kuru.ya dokunmadan hakemler penaltı calıyo son hafta oynayacagız iki gol avaraj öndeyiz ben 39 yaşındayım degil iki 7 gol avarazda önde olsak malatyayı herkez tanır teşfin enbüyük tkmıdır şemdiden yazıyorum gs malatya maçı 10 dk için de gs tabelası 2 0 yazacak teşfik pirimi çok önemli yoksa şampiyon olamasın istersen forvetin maryo gomez abu ikiside olsa fayda etmez senin hakkını buraya kadar getirdin yiyecekler seni de fb gibi yapmak istiyorlar herzaman dile getirdim bu lige şikeyi gs getirdi fb yaptı sende yap krdm yoksa taraftarlarında sende yok olur gidersin bu ülkede paran varsa her kapıyı açarsın şimdiden malatya maçı skorunu yazıyorum gs 6 malatya sıfır 2 penaltı gol yine soýlüyorum avaraj konusu teşfik pirimine bakıyo ben buzamana kadar yapılan hakksızlıklara kızıyorum hakk etmesek şampiyonlugu alsınlar kime istiyorlarsa versinler ama malesef lobisi

Bir yanıt yazın

GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin