Bu maçın..
Hem oyunumuz hemde skor tam bir rezalet, kepazelittir. Kimse 3-3 e iyi sonuç demesin. Heleki bu takıma bi naç geri dönüş verdik ikinciyi vermemeliydik ama 3-1 den yine verdi bizim mal oğlu mallar… Tane tane maç ve genel kritiğim… 1) Bu takımda Rafa 10 oynar. Ne sol ne sağ kanat oynamazzzzzz. 2) Masuaku. Artık sana […] Oku