Boş işlerle uğraşıyoruz
Yok TFF, yok MHK ve hakemler… Bu düzen yıllardır böyle hangisi geldiyse de değişmedi değişmez her tarftar 5 çocuk yapmadıkça ve onlardan kalabalık olmadıkça. Kendi içimizden hatta başkanlık yapmış olan bile değiştir(e)medi! Rezalet futbol anlayışımızla (35 yıldır böylesini görmedim) Santos un saçma ve akıl almaz tercih ve taktikleriyle uğraşalım. En önemli konu olan vahşet içindeki […] Oku