Bugünkü oyun kötü değildi ama bence daha kontrollü oynamalıydık.Dönen topları alamamızdan dolayı takım boyu çok uzadı ve geriye sürekli koşmak zorunda kaldık.Bu pinpon vari...
Slm millet,hem hastalık hem iş nedeniyle bi süredir giremiyordum,keyifler nasıl diyeceğim ama muhtemelen dünden sonra tavan yapmıştır:))Ne koyduk ama!!

Hayırlı pazarlar herkese,yeni siteyle ilgili birkaç birşeyler bende yazmak istedim.Yapılan eleştiriler genellikle aynı.Eski sitedeki sadelik ve alt altta yorum akışının olmayışı.Artık giremiyorum kısmını aşmış...