Sanki ligin kayıpsız geçen ilk haftadan sonra değilde 15. Hafta gelmiş, transfere vakit yokmuş, sanki Ole gönderilmeden 2 hafta önceden zaten göreve geleceği belli değilmiş, sezon başlangıcından itibaren defaten milli aralarda 15’er gün boşluklar olmamış, devre arası kampı hiç yaşanmamış ve 36 maçtır bu takımın başında değilmiş gibi sorumlu değilim ifadesine ben anlam veremiyorum. Sanki […] Oku