Ben Bilic diyorum ve hatta yanında Fikret başkan diyorum çünkü bu ikili yapılanma yapmayı bir kere başardı bir daha neden olmasın
Diğerlerini anlarım ama Şenol Güneş tepkisini anlamadım sonuçta Beşiktaş’ın son 10 yıldaki en çok başarı kupa ve puan ortalaması sahibi olan teknik direktörü onun gelmesini istemekte kusur göremiyorum
1
Dünkü cinconu bir daha göreceğimizi sanmıyorum aynı şey liverpool için de geçerli
Ben golcü olduğunu zannediyordum yanılmışım o zaman
Ben Bilic diyorum ve hatta yanında Fikret başkan diyorum çünkü bu ikili yapılanma yapmayı bir kere başardı bir daha neden olmasın
Diğerlerini anlarım ama Şenol Güneş tepkisini anlamadım sonuçta Beşiktaş’ın son 10 yıldaki en çok başarı kupa ve puan ortalaması sahibi olan teknik direktörü onun gelmesini istemekte kusur göremiyorum
Dünkü cinconu bir daha göreceğimizi sanmıyorum aynı şey liverpool için de geçerli
Ben golcü olduğunu zannediyordum yanılmışım o zaman