BODO Kardesim ,abim yeminle her gun seni okumak için siteye giriyorum,nefis seyler yaziyorsun yazin bitmesin istiyorum.uzun zamandir ağlamamiştim beni ağlatin vede iyi geldi.lutfen istediğini ne istiyorsan yaz seni okumaya devam edecegim,iyi olman için dua edecegim.
5
Selam arkadaslar yeni sitemiz hayirli olsun ,emegi gecen arkadaslara teşekurler.
4
Ben son 18 ekim yorumunu goruyorum lutfen su siteyi basitlestirin,cok karisik
SITE COK KARIŞIK SADE YAPILIRSA MEMNUN OLURUM.YENI ESKI YORUMLARI TAKIP ETMEK COK ZOR TEŞEKURLER
BODO Kardesim ,abim yeminle her gun seni okumak için siteye giriyorum,nefis seyler yaziyorsun yazin bitmesin istiyorum.uzun zamandir ağlamamiştim beni ağlatin vede iyi geldi.lutfen istediğini ne istiyorsan yaz seni okumaya devam edecegim,iyi olman için dua edecegim.
Selam arkadaslar yeni sitemiz hayirli olsun ,emegi gecen arkadaslara teşekurler.
Ben son 18 ekim yorumunu goruyorum lutfen su siteyi basitlestirin,cok karisik
SITE COK KARIŞIK SADE YAPILIRSA MEMNUN OLURUM.YENI ESKI YORUMLARI TAKIP ETMEK COK ZOR TEŞEKURLER
hayirli olsun