Hoca dibe vurdun
Güven – batşuayi ikilisi yasak mı çok mu güçlü oluyoruz rakip itiraz mı ediyo siz çok güçlü oldunuz falan diye. Aldın larini ne farkı var kenandan . En buyuk hatada yönetimin şu kıçı kırık maçı konuşa konuşa ölüm kalım maçına çevirdiler Oku