barca seninde agzina …..3 tane atsaydin sunlara simdi bu kadar oz guvenli oynayamazlardi….kirk yilda bir isimiz dustu yol verdin bunlara….ama ne diyeceksin elin adamina kendi gobegini kendin kesemiyorsan….
içinde Kartal Yorum
ulan
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Başımızda bir hoca olsaydı böyle olmazdı