Hatta dur bi’ dakka. Benim ne eksiğim var ki senden. Bugünden sonra yazdığım her yazıya, yaptığım her yoruma -elim armut toplamıuor ya- ilk eksiyi ben atacağım.. Ahan da şimdi, buradan başlıyorum..
Eksiyi bastın. Canın sağ olsun.. ..da, bir de karşı fikrini duysak, okusak, dinlesek, faydalansak, irşâd olsak?
Hepimiz Nasrettin Hoca’nın evlatları olarak görürüz ya kendimizi. Hah işte, oradan yürüyelim. Bu etse kedi nerede? Bu kediyse et nerede?
Hoca müthiş bir futbol adamıysa takım beş para etmez demektir. Takım o kadar da kötü değil, 3-5 takviyeyle uçacak gibiyse hoca bize uymuyor sonucu çıkar. Veya belki biraz ondan, biraz bundan. Yahut, yine belki hem ondan hem bundan.
Sonuç itibariyle sebep hangisi olursa olsun eldeki sonuç ortada. Olmadı.. Olmuyor.. ..ve işin kötüsü, görünen o ki, olmayacak sanki.
Herkesin dilindeki cümle: Bu takımı hoca kurmadı. Adam n’aapsın? Futbol dünyası böyle bir yerse şayet kim kimi ne diye, ne sebeple sorumlu tutabilir hocam?
Adalı’da kabahat yok, takımı Arat kurdu. Arat ne yapsın? Günahın tamamı Çebi’ye ait. OGS suçsuz, takımı Gio çalıştırmadı. Gio da suçsuz, çünkü kamp yerinde fitness salonu bile yoktu.
Bu şekilde yürünmez, benden söylemesi.
Bence tek suçlu kulübün Divan Kurulu + yönetimin Hukuk birimi..
Bu kadar yüksek bedellerle sözleşme yapılmaz. Yahut yapılır, hatta daha fazlasına da yapılır ama o sözleşmeye çelikten sert performans maddeleri konur.
120 yıllık takıma geleceksin, Paran bir ay gecikse hır çıkartacaksın, Ama öte yandan (haşa huzurdan) kıçını yayıp oturacaksın. ..ve aylık ödemelerini kesintisiz almaya devam edeceksin.
Kadroyu hoca kurmadı, eyvallah. Çalıştıran kim peki? Bir hocanın eli, takıma, 5 aydan bu yana, hiç mi değmez abi?
Oyuncular maç seçiyor.. Derbi maçları dışında pek(aslında hiç) bir başarı olmadığına göre aslında Hoca maç seçiyor olabilir mi?
Derbi maçlara bakıyoruz. Kadroda pek bir hata yok. Oyun planı düzgün. Değişiklikler yerinde ve zamanında.
Sair maçlara bakıyoruz. Kadro bir garip. Oyun planı yok. Değişiklikler fecaat..
Adamı tanımam, bilmem. Kulüpte akla ziyan bir teknik kadro yapılanması yapışıyordur, yapılmıştır, bilmem. Ama böyle bir yapılanma oluyorsa, bunun oyuna ve skora bir yansımasının olmasını beklerim.
Var mı böyle bir yansıma? Belki var. Ama ben göremiyorum. Göremediğim için de iyimser olamıyorum..
Gelmediği için çok kırgınım kendisine ve hiç de umutlu olamıyorum ama, korkarım ki galiba, Sergen’e ya da Sergen gibi birisine muhtaç olacağız biz bu gidişle.
Günü kaçırdım Grande, kusura bakma.. Ama bilirsin, muhabbet söz konusu olduğunda gün, ay, yıl, velhasıl vakit elzem değildir..
Hayırlı cumalar olsun.
Küçük bir not: Paylaştığın en güzel mesajlardan biriydi bu. Teşekkür ederim.. 🤍🤍🤍🤍🤍
Aşk olsun!.. 👏👏👏👏👏 👍👍👍👍👍 🤍🤍🤍🤍🤍 🤐🤐🤐🤐🤐
2
Canım @deliziya hocam, Beni 58’e katlayacak kalitede olduğu kesin olan kardeşim: Tamam, kabul, senin değil, ama genelin söylediklerine bakalım.
Ersin, zaten çöp. Mert, yetersiz. Svensson, bizim oyuncumuz değil. Tayyip, aman aman bırak!.. Paulista, kronik sakat, Emrecan, iyi bir yedek olur o kadar. Masuaku, bakmayın şu son maçlardaki çıkışına, derhal satılsın, gerekirse bedelsiz gönderilsin. Onana, Burak yılmaz’ın kazığı. Amir, bizim seviyemiz değil. Oxlade, kaça kaça verilsin.. Musrati, yediğimiz en büyük kazık. Monaco’da bile yapamadı. Kalın, ağır, dönemiyor.. Gedson, takımın el freni. Joao, bir an önce çıkılsın. Rashica, kanat değil. Bomboş oyuncu. Muçi, bundan olmaz. Elan Ricardo, olmadı. Zaten hoca da oynatmıyor. Olmayacak.. Mustafa, yetersiz. Ayakta duramıyor. Sarsak, dengesiz. Semih, kafasını kaldırmıyor. Kendi kendini bitirdi. Satmadık, elimizde patladı. Ciro, ölmüş bitmiş. O futbolu bırakmamış ama, futbol onu çoktan terk etmiş. Böyle 9 mu olur? Salih, gitsin, gözümüz görmesin. Fahri Kerem, Hocanın sistemine uymuyor. Necip, Gitsin Allah askına, yeter, bıktık.. Enes Cinemre, zaten kendi gidiyor, bye bye yapmış..
Tekrar ediyorum, bunlar senin değil genelin ve hatta zaman zaman hepimizin söyledikleri.. Yanlış saymadıysam 23 kişi..
E şimdi, sen(🤍🤍🤍)diyorsun ki 20 kişi birden gitmez, 20 kişi birden gelmez.. Doğru, çok haklısın. E iyi ama, Ben yaşlı adamım kardeşim, kafam fazlasına basmıyor. Hadi sen söyle bakalım: 1- Bu dediklerim yalan mı? Bu oyuncular için bunlar söylenmiyor mu? 2- “Yok abi, bunlar benim lafım sözüm değil. Katılmıyorum..” diyorsan şayet, bu sayılanlardan kim gitsin, kim kalsın?..
Amacım seni sıkıştırmak değil, yemin olsun. Nazım sana geçiyor ondan.. Ha, bir de sevdiğim insansın. Yazın etkileşim alsın. Bir muhabbet dönecekse senin yazının altında dönsün istiyorum, o kadar..
🤍🤍🤍🤍🤍🤍
Bu arada, Twitter’da yazınla alakalı bir gönderiye rastladım şimdi, iki dk önce @soners kardeşim. Kopyalayıp yapıştırıyorum.
Tekrar edeyim: Alıntıdır..
*** Ligin yakın tarihinde “makas” sadece bir kez gerçekten açıldı: Beşiktaş’ın 2 kez üstüste şampiyon olduğu, Stadını yaptığı, Avrupada başarı elde ettiği, Majör ligler dahil oyuncu ihraç etmeye başladığı, Gelirlerini katladığı dönem…
O makasın nasıl kapatıldığı biliniyor zaten!***
1
Viewing 10 comments - 11 through 20 (of 3,632 total)
Bunu da beğenmedim..
Eksi,
Eksi,
Eksi..
Beğenmedim.
Üstelik izlemeden beğenmedim.
Eksi,
Eksi
Eksi..
Hatta dur bi’ dakka.
Benim ne eksiğim var ki senden.
Bugünden sonra yazdığım her yazıya, yaptığım her yoruma -elim armut toplamıuor ya- ilk eksiyi ben atacağım..
Ahan da şimdi, buradan başlıyorum..
Eksiyi bastın.
Canın sağ olsun..
..da,
bir de karşı fikrini duysak, okusak, dinlesek, faydalansak, irşâd olsak?
Ama yook, o zaman olmaz tabii..
https://www.youtube.com/live/mkiWdUms9nc?si=XynvMEEUj2BKVIOK
Hepimiz Nasrettin Hoca’nın evlatları olarak görürüz ya kendimizi. Hah işte, oradan yürüyelim.
Bu etse kedi nerede?
Bu kediyse et nerede?
Hoca müthiş bir futbol adamıysa takım beş para etmez demektir.
Takım o kadar da kötü değil, 3-5 takviyeyle uçacak gibiyse hoca bize uymuyor sonucu çıkar.
Veya belki biraz ondan, biraz bundan.
Yahut, yine belki hem ondan hem bundan.
Sonuç itibariyle sebep hangisi olursa olsun eldeki sonuç ortada.
Olmadı..
Olmuyor..
..ve işin kötüsü, görünen o ki, olmayacak sanki.
Herkesin dilindeki cümle: Bu takımı hoca kurmadı. Adam n’aapsın?
Futbol dünyası böyle bir yerse şayet kim kimi ne diye, ne sebeple sorumlu tutabilir hocam?
Adalı’da kabahat yok, takımı Arat kurdu.
Arat ne yapsın? Günahın tamamı Çebi’ye ait.
OGS suçsuz, takımı Gio çalıştırmadı.
Gio da suçsuz, çünkü kamp yerinde fitness salonu bile yoktu.
Bu şekilde yürünmez, benden söylemesi.
Bence tek suçlu kulübün Divan Kurulu + yönetimin Hukuk birimi..
Bu kadar yüksek bedellerle sözleşme yapılmaz.
Yahut yapılır, hatta daha fazlasına da yapılır ama o sözleşmeye çelikten sert performans maddeleri konur.
120 yıllık takıma geleceksin,
Paran bir ay gecikse hır çıkartacaksın,
Ama öte yandan (haşa huzurdan) kıçını yayıp oturacaksın.
..ve aylık ödemelerini kesintisiz almaya devam edeceksin.
Kadroyu hoca kurmadı, eyvallah.
Çalıştıran kim peki?
Bir hocanın eli, takıma, 5 aydan bu yana, hiç mi değmez abi?
Oyuncular maç seçiyor..
Derbi maçları dışında pek(aslında hiç) bir başarı olmadığına göre aslında Hoca maç seçiyor olabilir mi?
Derbi maçlara bakıyoruz.
Kadroda pek bir hata yok.
Oyun planı düzgün.
Değişiklikler yerinde ve zamanında.
Sair maçlara bakıyoruz.
Kadro bir garip.
Oyun planı yok.
Değişiklikler fecaat..
Adamı tanımam, bilmem.
Kulüpte akla ziyan bir teknik kadro yapılanması yapışıyordur, yapılmıştır, bilmem.
Ama böyle bir yapılanma oluyorsa, bunun oyuna ve skora bir yansımasının olmasını beklerim.
Var mı böyle bir yansıma?
Belki var.
Ama ben göremiyorum.
Göremediğim için de iyimser olamıyorum..
Gelmediği için çok kırgınım kendisine ve hiç de umutlu olamıyorum ama,
korkarım ki galiba, Sergen’e ya da Sergen gibi birisine muhtaç olacağız biz bu gidişle.
Günü kaçırdım Grande, kusura bakma..
Ama bilirsin, muhabbet söz konusu olduğunda gün, ay, yıl, velhasıl vakit elzem değildir..
Hayırlı cumalar olsun.
Küçük bir not: Paylaştığın en güzel mesajlardan biriydi bu.
Teşekkür ederim..
🤍🤍🤍🤍🤍
Aşk olsun!..
👏👏👏👏👏
👍👍👍👍👍
🤍🤍🤍🤍🤍
🤐🤐🤐🤐🤐
Canım @deliziya hocam,
Beni 58’e katlayacak kalitede olduğu kesin olan kardeşim:
Tamam, kabul, senin değil, ama genelin söylediklerine bakalım.
Ersin, zaten çöp.
Mert, yetersiz.
Svensson, bizim oyuncumuz değil.
Tayyip, aman aman bırak!..
Paulista, kronik sakat,
Emrecan, iyi bir yedek olur o kadar.
Masuaku, bakmayın şu son maçlardaki çıkışına, derhal satılsın, gerekirse bedelsiz gönderilsin.
Onana, Burak yılmaz’ın kazığı.
Amir, bizim seviyemiz değil.
Oxlade, kaça kaça verilsin..
Musrati, yediğimiz en büyük kazık. Monaco’da bile yapamadı. Kalın, ağır, dönemiyor..
Gedson, takımın el freni.
Joao, bir an önce çıkılsın.
Rashica, kanat değil. Bomboş oyuncu.
Muçi, bundan olmaz.
Elan Ricardo, olmadı. Zaten hoca da oynatmıyor. Olmayacak..
Mustafa, yetersiz. Ayakta duramıyor. Sarsak, dengesiz.
Semih, kafasını kaldırmıyor. Kendi kendini bitirdi. Satmadık, elimizde patladı.
Ciro, ölmüş bitmiş. O futbolu bırakmamış ama, futbol onu çoktan terk etmiş. Böyle 9 mu olur?
Salih, gitsin, gözümüz görmesin.
Fahri Kerem, Hocanın sistemine uymuyor.
Necip, Gitsin Allah askına, yeter, bıktık..
Enes Cinemre, zaten kendi gidiyor, bye bye yapmış..
Tekrar ediyorum, bunlar senin değil genelin ve hatta zaman zaman hepimizin söyledikleri..
Yanlış saymadıysam 23 kişi..
E şimdi, sen(🤍🤍🤍)diyorsun ki 20 kişi birden gitmez, 20 kişi birden gelmez..
Doğru, çok haklısın.
E iyi ama,
Ben yaşlı adamım kardeşim, kafam fazlasına basmıyor.
Hadi sen söyle bakalım:
1- Bu dediklerim yalan mı? Bu oyuncular için bunlar söylenmiyor mu?
2- “Yok abi, bunlar benim lafım sözüm değil. Katılmıyorum..” diyorsan şayet, bu sayılanlardan kim gitsin, kim kalsın?..
Amacım seni sıkıştırmak değil, yemin olsun.
Nazım sana geçiyor ondan..
Ha, bir de sevdiğim insansın. Yazın etkileşim alsın. Bir muhabbet dönecekse senin yazının altında dönsün istiyorum, o kadar..
🤍🤍🤍🤍🤍🤍
Bu arada, Twitter’da yazınla alakalı bir gönderiye rastladım şimdi, iki dk önce @soners kardeşim.
Kopyalayıp yapıştırıyorum.
Tekrar edeyim: Alıntıdır..
*** Ligin yakın tarihinde “makas” sadece bir kez gerçekten açıldı:
Beşiktaş’ın 2 kez üstüste şampiyon olduğu,
Stadını yaptığı,
Avrupada başarı elde ettiği,
Majör ligler dahil oyuncu ihraç etmeye başladığı,
Gelirlerini katladığı dönem…
O makasın nasıl kapatıldığı biliniyor zaten!***