Buna kesinlikle katılıyorum kardeşim. Adamın kimyasını bozarsak bu hiçkimseye ayramaz. Bizden başka herkesin işine yarar doğrusu.
2
Muleka’yla ilgili ben de aynı şeyi düşündüm. Sanki solda kendini bulamamış gibi.
Benden bir artı..
11
Fassnacht işinin yattığını duydum YouTube Vole programında.. Young Boys’un talebiyle bizim teklifin arasında hala 1 milyon avro varmış..
1
Kendi şirketlerinde yapmayacakları amatörce hataları Beşiktaş’ta yapıyorlarsa, bu işler için yeterince “gelememiş” demek be abi.. Bunu kızarak değil üzülerek söylüyorum.. 🙁
?
? Emirhan İlkhan:
“Beşiktaş sayesinde buradayım. Başkanım ne derse o olur. Bunun aksine benim bir karar almam söz konusu değil.”
(Fanatik)
1
dolar demişim bu arada.. 4,5 M. Avro
“Yatırım” dediğiniz iyi oldu üstad.
Emirhan henüz istikrarlı bir performans sergileyemedi ama çok büyük potansiyel. Büyük bir potansiyel ama Beşiktaş henüz ondan herhangi bir şey almadı. Sadece potansiyeli 4,5 milyon dolara satmak (istemeden bile olsa) gerçekten başarıdır. Yönetim başarılıdır demiyorum yanlış anlaşılmasın. Yönetim burada ağır kusurludur, o ayrı -ve üzerinde durulması gereken- bir konu.
Ama bende “elde ne var” penceresinden bakıyorum olaya, Beşiktaşım açısından. Ligimizden parlattığımız oyuncuları bile 15 milyona okutamazken, Emirhan’a kaç para verilmesini bekleyebilirdik, rasyonel olarak?
Diyelim ki çocuk kaldı. Sizce nasıl olacaktı, nasıl olabilirdi sezonun gerisinde işler? Rıdvan nasıldı gitmeden önce?..
Söylediğimden oyuncularla sözleşme yapılmasın manasını çıkarmayacak kadar zeki olduğunuzu ve lakin düş kırıklığı ile belki de biraz sinirden mütevellit öyle söylediğinizi biliyorum. Ben aşırı derecede üzüldüm Emirhan’ın gidecek olmasına (bu saatten sonra gitmese de epey bir gitti bu çocuk). Bundan sonrakilerle de sözleşmelere çekidüzen verilsin. Yönetim ayağını denk alsın. Ama Emirhan özelinde bu iş artık geri döndürülemez demek istiyorum. Tek kastım buydu.
Hürmetler..?
3
Viewing 10 comments - 41 through 50 (of 117 total)
Son pozisyondaki frikike bakın derim ?
Buna kesinlikle katılıyorum kardeşim. Adamın kimyasını bozarsak bu hiçkimseye ayramaz. Bizden başka herkesin işine yarar doğrusu.
Muleka’yla ilgili ben de aynı şeyi düşündüm. Sanki solda kendini bulamamış gibi.
Benden bir artı..
Fassnacht işinin yattığını duydum YouTube Vole programında.. Young Boys’un talebiyle bizim teklifin arasında hala 1 milyon avro varmış..
Kendi şirketlerinde yapmayacakları amatörce hataları Beşiktaş’ta yapıyorlarsa, bu işler için yeterince “gelememiş” demek be abi.. Bunu kızarak değil üzülerek söylüyorum.. 🙁
?
? Emirhan İlkhan:
“Beşiktaş sayesinde buradayım. Başkanım ne derse o olur. Bunun aksine benim bir karar almam söz konusu değil.”
(Fanatik)
dolar demişim bu arada.. 4,5 M. Avro
“Yatırım” dediğiniz iyi oldu üstad.
Emirhan henüz istikrarlı bir performans sergileyemedi ama çok büyük potansiyel. Büyük bir potansiyel ama Beşiktaş henüz ondan herhangi bir şey almadı. Sadece potansiyeli 4,5 milyon dolara satmak (istemeden bile olsa) gerçekten başarıdır. Yönetim başarılıdır demiyorum yanlış anlaşılmasın. Yönetim burada ağır kusurludur, o ayrı -ve üzerinde durulması gereken- bir konu.
Ama bende “elde ne var” penceresinden bakıyorum olaya, Beşiktaşım açısından. Ligimizden parlattığımız oyuncuları bile 15 milyona okutamazken, Emirhan’a kaç para verilmesini bekleyebilirdik, rasyonel olarak?
Diyelim ki çocuk kaldı. Sizce nasıl olacaktı, nasıl olabilirdi sezonun gerisinde işler? Rıdvan nasıldı gitmeden önce?..
Söylediğimden oyuncularla sözleşme yapılmasın manasını çıkarmayacak kadar zeki olduğunuzu ve lakin düş kırıklığı ile belki de biraz sinirden mütevellit öyle söylediğinizi biliyorum. Ben aşırı derecede üzüldüm Emirhan’ın gidecek olmasına (bu saatten sonra gitmese de epey bir gitti bu çocuk). Bundan sonrakilerle de sözleşmelere çekidüzen verilsin. Yönetim ayağını denk alsın. Ama Emirhan özelinde bu iş artık geri döndürülemez demek istiyorum. Tek kastım buydu.
Hürmetler..?