Hiçbir hoca başarılı olamaz.sorun hocalık kısmı değil..genç arkadaşlar ne yazık ki artık beşiktaş için şampiyonluk çok zor,belki çocuklarınız görür.
1
Benim soyle bir fikrim var ; Deli Ziya, Las Vegas’ta kumar oynasin, kazandigi parayi siteye gondersin ! kaybederse kendi cebinden odesin ! nasil ? :)))
2
Bu mu planlama bu mu vizyon? Yazık …
15
Adamin elindeki futbolcularin fiziksel durumu da facia. Yapabilecegin seyler cok sinirli bunlarla. Biraz yuklensen patlayacak adamlar.
👏👏👏Doğru yapılanma ama yanlış seçim..Senol hocayla bu sene başarı gelir mi? Ben sizin kadar emin değilim Sevgili Ziya..Necip’i artik kimse kesemez..Genc futbolcular,kaleciler de dahil Senol hoca geldi !
2
”ANC.yapilan haksizliklari en yüksek yerleri (federasyon,mhk. Spor bakanligi)elestirerek yapici bir sekilde dile getirdi.”Kendi söylemine göre demiş ama gerçekte ne kadar ne demiş belli değil. Bunu ancak sonuçlarını gördüğümüzde yorumlayabiliriz. Ahmet Nur Çebi önce gitsin alt yapıdan çıkardıkları Ersin, Rıdvan,Emirhan ve Serdarla sözleşme yenilesin sonrada satacaksa satsın satmayacaksa oynatsın. Diyeceklerim bu kadar.
Hiçbir hoca başarılı olamaz.sorun hocalık kısmı değil..genç arkadaşlar ne yazık ki artık beşiktaş için şampiyonluk çok zor,belki çocuklarınız görür.
Benim soyle bir fikrim var ; Deli Ziya, Las Vegas’ta kumar oynasin, kazandigi parayi siteye gondersin ! kaybederse kendi cebinden odesin ! nasil ? :)))
Bu mu planlama bu mu vizyon? Yazık …
Adamin elindeki futbolcularin fiziksel durumu da facia. Yapabilecegin seyler cok sinirli bunlarla. Biraz yuklensen patlayacak adamlar.
👏👏👏Doğru yapılanma ama yanlış seçim..Senol hocayla bu sene başarı gelir mi? Ben sizin kadar emin değilim Sevgili Ziya..Necip’i artik kimse kesemez..Genc futbolcular,kaleciler de dahil Senol hoca geldi !
”ANC.yapilan haksizliklari en yüksek yerleri (federasyon,mhk. Spor bakanligi)elestirerek yapici bir sekilde dile getirdi.”Kendi söylemine göre demiş ama gerçekte ne kadar ne demiş belli değil. Bunu ancak sonuçlarını gördüğümüzde yorumlayabiliriz.
Ahmet Nur Çebi önce gitsin alt yapıdan çıkardıkları Ersin, Rıdvan,Emirhan ve Serdarla sözleşme yenilesin sonrada satacaksa satsın satmayacaksa oynatsın.
Diyeceklerim bu kadar.