içinde

yazilanlari okudum tekrar inzivaya cekilmeden sormam lazim

ali kardeşim den haber varmi yapilacak bisey varsa yapalim 

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

9 Comments

  1. Bana bugün Ali abinin, abisinden gelen 20.00’daki mesaj:

    “Akciğerlere bugün, bakıldı çok şükür temiz çıktı. Sadece yoğun bakımla ilgili bir kaç prosedürden kaynaklı sorun var hastaneden çıkartamıyoruz ve lösanteye geçemiyoruz o yüzden. Kalbi de normale dönmeye başladı.”

    Özlemişim vallahi Mustafa abim… senin gönderini görünce mutlu oldum… ❤️🙏🏻

    2