içinde

15 Eylül

Dortmund maçı için şimdiden araç doldu. Ücretleri bile toplandı.umarim maça bilet de bulabiliriz.dortmund taraftarı gelmeyeceğini açıkladı.sizce stat kapasitesinin yüzde kaçı oranında bilet satılır

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

4 Comments