Aboubakar Erzurum maçında ilk 11 de olmayacak olsa bile yedek kulübesinde kesinlikle olmalı. Maçın gidişatına göre son 15-20 dakika da oynayabilir. Zira tribünde olursa Covit ihlalinden akreditasyon kartından sosyal mesafeden vs. yine disiplin kuruluna sevkedilebilir. :):)
içinde Kartal Yorum
GIPHY App Key not set. Please check settings