Takımda duran topları ghezal kullanırken kimse kusura bakmasın o penaltıyı ghezaldan başkasının kullanması akıl tutulmasıdır. Bu ghezala yapılan aslında bi ayıptır. Hadi topu larin aldı. Ulan sen kimsin adamın elinden gülerek topu alıp birde kaçırınca sırıtırsın. Larin forvette , nkoudu solda tam bi balon. Abubakar dönmeden bize rahat yüzü yok. Cenk gibi en sakatlanmayacak adam sakatlandı. Bu bizim 118 yıllık bahtsızlığımız. Bu bahtsızlığa yanlış anlamayın Mallık da eklenince bu sonuçlar kaçınılmaz oluyor. Sivas maçının hiçbir telafisi yok artık . Bahanesi de yok. Ya 3 puan ya HİÇ…..Salı günü FİNAL maçımıza çıkacaz. Ya okyanusu geçip gemiyi limana yanaştırcaz yada derede batıp boğulacaz…….Sivas maçında Rıza hoca faktörü gözönüme gelince derin düşünceler alıyor insanı. İnşallah göztepe ve başak bu iki sarı renkliye mağlup olmazlar…..
içinde Kartal Yorum
GIPHY App Key not set. Please check settings