Görünen o ki ilk birkaç hafta kenan ve güvenle oynicaz. inşallah puan kaybı yaşamayız bu sene 1 puanın bile ne kadar önemli olduğunu gördük.
içinde Kartal Yorum
Kaldı 2 hafta
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Avrupa da başarısızlığın ana sebeplerinden biri bu. İlk kamp dönemine asla tam kadro çıkmıyoruz. Ve kamplara geç başlıyoruz. Bizim takımlar daha yükleme idmanı yaparken zaten üst düzey tempolu olan çoğu avrupa takımı %80 hazır oluyor.
aynen öyle o yüzden zaten avrupada öneleme oynayan takımlarımız ligede iyi başlangıç yapıyolar ama sonradan o takımlarda da çöküş başlıyo