Burda ligdeki ilk maçına kalmış 1 hafta, hadi defansa Necip’i, Topal’ı vs koyarak idare edersin anlıyorum da arkadaş bu takımda santrafor yok santrafor. Larin bilr sakat, kim oynayacak santrafor bilgesinde. Kimse bana Güven, Kenan vs var demesin. Çünkü ikiside kanat forvet.
içinde Kartal Yorum
Santrafor
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Transfer hiç bitmez bizde!?
Mecazi değil ama ha; harbiden bitmez:)))
Son günün son saniyesi bi motokurye heyecanı yaşamayalım mı yani:)))
Şaka bi yana da; tüm dünyada sönük geçen bir transfer dönemi yaşıyoruz. Belki pandemi etkisi, belki küresel ekonomik çıkmaz bilmiyorum. İdare edeceğiz yapacak bişey yok dostum…
Sonu iyi olsun?
(Pazarın toplanmasına daha var?)