Evet transferler sahane, kadro dengesi sahane, futbolcularin uyum sorunu olmayacak olmasi sahane, bu paralara bu transferler sahane, takim ici maas dengesinin tutturulmasi sahane, 3 Turk oyuncu icin ve yedekleri icin kadro dengesi de sahane, siyah-Turk-Brezilyali-Hriatiyan-Musluman dengesi de sahane, arkadaslik ortami sahane, stat sahane, ac olarak bekleyen taraftarimiz sahane. Baskan sahane! Yonetim sahane! O zaman ne yapiyoruz? ACILEN bir Kartalyuvasina gidip butcemize gore en az bir anahtarlik aliyoruz!!!
içinde Kartal Yorum
Simdi renkliler dusunsun…
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Olay belli.Sezon sonu soyledigim en buyuk basarimiz bu takimi beraber tutmak olur demistim.Ve cok sukur bunu basardi Baskanimiz ve yonetimi..!! Helal olsun.
Ustune birde salih ve texeira super oldu..??
Abunun yerine gelecek isim sezonun nasil sonuclanacagini belirleyecek gibi gorunuyor.Cunki mensah ve dorukhanin yerleri doldu gibi… Tek sikinti dorukhanin oynadigi Zamanlardaki enerjisi ve donen toplara hizli baskisi genelde o toplari cabuk kazanmamiza yardimci oluyordu.Su anda sosadan baska top kazanabilecek oyuncu eksikligi,orta sahada sikinti yaratabilir. Bekleyip gorecez.Kagit uzerinde guclu gorunen bu takim insallah sahaya performans olarak yansitir bu tecrubeyi.??
Dorukhan mi Salih mi deesen gozum kapali Salih derim. Cocuk bir de kendine bireysel antrenor tutmus. Eyvah eyvah :)))))
Ayri oyuncular.!! Top kapma ve kosu mesafelerini gormek isterdim.