Hani masada çok yüksek paralar vardı. Hani cinconun geleceğini tehlikeye atamazdınız.
Rachid Ghezzal’ın menajeri Anoir Faouzi, Cezayirli yıldızın Beşiktaş’a transfer sürecini FANATİK’e anlatırken, “Asbaşkan Emre Kocadağ ile defalarca görüştük. Bu süreci Başkan Ahmet Nur Çebi’yle birlikte başarıyla yürüttüler. Zaman zaman fikir ayrılıkları yaşasak da iki taraf da birbirine karşı şeffaf oldu. Ve Ghezzal’ın kararıyla Beşiktaş’ı seçtik. Galatasaray’dan Başkan Burak Elmas ve Işıtan Gün’le de görüştüm. Hatta Beşiktaş’la anlaşmamız sonrasında Galatasaray’dan beni arayıp daha yüksek maaş önerisinde bulundular. Ancak Beşiktaş’a söz verdiğimiz için kabul etmedik” ifadelerini kullandı. Ghezzal, Galatasaray’la birlikte Orta Doğu’dan 4 milyon Euro’luk net maaş tekliflerini Beşiktaş için geri çevirdi” dedi.
GIPHY App Key not set. Please check settings