içinde

Utandırdınız !!!!

Yazıklar olsun. Hafta içi 3 maç yapmış gibiyiz. Yönetim paralize, takım paralize, hoca paralize. Necip, Kenan sevdası bitirdi. Hepimizi, umutlarımızı, sevinçlerimizi. 

Atiba sırtı dönük aldığı her topu verdi. Kırmızıyı yiyecek net.

Ah be Önder hoca nasil motive ettin bu oyuncu gurubunu sen. Güven, Batsuai ile oynarken etkili neden adamı çıkarıp Ların ı alıyorsun. Kusura bakma gözden düştün. 

Montero yu tek maçta bitirdin.  Ayağa top yapamıyoruz.

Can ilk gölde önündeki adama atamadığın top gol oldu. 

Hepinize yazıklar olsun. Bu formayı haketmiyorsunuz. 

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings