Vallahi çok duygulandım haberi okuyunca . Allah Allah, demek , karakterli insanların nesli tükenmemiş. Helal sana Alex. Kalbimize taht kurdun .?️?️❤️?
içinde Kartal Yorum
Alex
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
paskal topraam alex de üzüldügüm nokta adami orta saga sag sol kanat forvet arkasi oynattikta 1 2 mac forvet oynatmadik bu sezonki larin ve batshuayi den kötü olamazdi ve gecmiste oynadigi forvet pozisyonunda baya baya bi golü var yazik oldu gecen sene icin ama dedigin gibi hayali adammis öyle yatiyimda parayi cukka ediyim demedi emekleri icin teşekkürler bundan sonraki yolu da acik olsun güzel insanin
Cok onurlu bir şahsiyetmis,beni de cok duygulandirdi Sevgili Pascal…Boyle karakterli futbolculara ihtiyacimiz var,cok klas bir futbilcuydu ama tutmadi..Lens ,douglas biraz utanir mi diyecegim ama adamlarda o karakter yok..
Evet yunus hocam. helal olsun ne diyelim?
Aynen topraam. Bir de adam kamp yapamadan başladı. Hayırlısı artık ?