Yapılan transferler hep nokta atışı oldu fakat “atanla-tutan” ikilisinin “tutan” kısmında buyuk sorun var. Kimse bana ersin demesin gecen sene 50 gol yedik kalecimizin puan katkısı olmadı koca sezonda. Kaleye 1 değil 2 Türk kaleci lazım yoksa mümkünatı yok
içinde Kartal Yorum
Kaleci Kaleci Kaleci
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Ersin, emre, göktuğ ve emir gibi 4 tane çok kaliteli kaleci varken hala kaleci alalım demek…. mert ve utkuyu saymadım bile. Neyse ki futboldan kaleciden anlayan çok insan var kulüpte?
Mert iyi kaleci.. emre bilgini de ben beğendim açıkcası.. bence sorun olmaz o bölge.. ersini insallah iyi paraya satariz.. satamaz isek bu sene daha kalemizi koruyacak gelecek sezon kesin satarız
Kaleci konusuna katılmıyorum hocam. Bu yıl rakip kaleye gelmez 🙂