içinde

Site 4 bir yandan takip ediliyor

Cedric bakambu yazmıştım gs anlaştı. Kamada dedim bugün gs haberleri biranda başladı. Napıyoruz milleti biz mi uyandırıyoruz anlamadım ki. Gs bence büyük rakamlara çıkmaz. Elinde CL kozu bile olsa oyuncular paraya geliyor artık. Bence Tadice vereceğimiz paraları Kamada’ya verelim alalım. Bir sonraki sene satar bütçe yaparız. Aldığımız oyuncuların şuana kadar hepsi satılabilecek potansiyelde. Kamada aradığımız 10 numara hatta sol kanatta bile oynatabiliriz. 

Bize acil bir 10 numara bir tane de sol açık şart oğlu şart.. Muleka istediğimiz seviyede değil. Bopendza alınamaz mı? Acaba..

10 numaraya adaylar belli Kamada ve Hakim Ziyech

Sol açık bence hem forvette oynayabilen boupenza hem yaşlıda değil.. lanzini falan olmaz.. yapamaz bizde. Coutinho ve lucas moura bu ligin sertliğini kaldıramaz çok sakatlık sorunu yaşar. Başka piyasada Afrikalı olmayan adam lazım.. Pereyrayı da alamadık zaten bir tane 8 numara şart.. yerli oyuncu şart.. en az 4 adam daha.. hadi 8 numarayı es geçelim gedson var diyelim ama en az 3 adam daha lazım.. Stopere daha para harcamaya gerek yok. Emrecan talha amerty ve coley işimizi görür.. 6 numaya da gerek yok.. demir ege amir ve onana yeterli. 8 numara elimizde sadece salih ve oynatılmayan kerem atakan var.. 8 numara şart yani.. Pereyrayı ikna edebilsek güzel olurdu… ya da lyancoya vereceğin 6 milyonu paradese ver al… seçenek çok icraat yok.

Zaten lyanco olayı mide bulandırıcı bir hal aldı.. yok sakatlığı biliniyormuş vs. Yok ceyhun kazancı bilerek vazgecmiş yalancı köpek kaynıyor piyasa. Kulüpte çıkıp doğru düzgün açıklama yapmıyor. Hayırlısı… 

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings