Ona rağmen bas bas bağrıyor takım 2 tane kanat yok ve 10 numara diye bağrıyor… Casper Salih şu maçta bile risk almıyor sorumluluk almıyor..
Bağıra bağıra NET İKİ TANE KANAT LAZIM
NET 10 NUMARA LAZIM…
Bakmayın Mulekaya da kızmıyorum ne zaman forvete geçti gol attı. Ama top sürme çalım atma yok.. öyle bir forvet mantığı da biz de yok..
Şu maç kanatlarımız olsa ilk yarı 5-0 bitmişti
eduega kardesim tiran ile oynamaniz aslinda transfer icin yönetimi yanlis yönlendirebilir , transfere ne gerek var bu halde bile misal 3 4 attik havasina girerlerse yandik ki ne yandik