Ortaya bi karışık yapıyım dün efsanemiz rızayı gordunuz degılmı daha ılk dakıkalarda tac atısında hataya verılmedı dıye hakem ustune yuruyusunu bu hırs ne ey rıza ey atom sankı takımın lıderlıge oynuyor her neyse demem o kı artık şu efsanelerımız carelerımız bılmem nelerımız kafasından kurtulun ey taraftar bıktık usandık.ey taraftar artık azla yetınmeyı bırakın fedaymış cefaymış bılmem neymiş Türkiyenin en buyuguz dıyorsak ona gore davranın bıktık artık fedalardan medalardan kan kaybedıyoz kan taraftar kaybedıyoz taraftar güç kaybedıyoz resmen istedikleri iki takım bırakmak istediklerini biz kendı elımizle verıyoz neymış kulup batıyormuş para yokmuş menemem donemı 4-5 sene yapılmalıymış gecın abı bunları gecın Anadolu kulubu gıbı takılmayı gecın ben kabul etmıyorum bunu.ey taraftar 1 haftadır bagrıyoruz bu yönetim hepsi istifa etmeli hemen seçime gıdılmelı ocakta yenı yonetım yenı hoca 4-5 transferle en kotu ıkıncılıge oynanır şl ye mutlaka jatılmamız lazım dıyoruz ama bızım taraftar olduk bıttık te hatay macını unutmuş taraftar ya hatayı yensen fenerı yensen fark 5 ıkıncıyle daha kac hafta var ama buzım taraftar başka yone cekılıyor secım mayısa kadar yok tuzuk degısmış la tıplansınlar yenıden degıssınler tızugu zormu ama istenmiyor neymış yonetım istifa edrrse oyuncu paraları odenmezmiş oyuncular serbest kalırmış la abı yenı yonetım secılecek gecen sene bunlar aralıkta gelmedımı yonetım ıstıfa edıp noldu paralarmı odenmedı oyuncularmı serbest ksldı abı cok pis oyunlar donuyor medyada da yanlış bılgı kırlılıgı ve algı var bence ey taraftar uyanın artık .ve son olarak bu yönetim derhal gıtmeden bu sular durulmaz hatta ve hatta ben dıvan denetleme dısıplın felan fılan ne kadar kurul varsa temızlenmelı abı ıstıfa etmelı kulubun her yerınden pıslık akar hale gelmış eger degısmezse bunların hepsı mac futbol saha içine uzunca bı sure gıremıycez mayısı beklersek yandık onunuzdekı bır kac sene degıl 5-10 yılda gıtcek gıbı ey taraftar artık buyuk camia tepkısı vermemız lazım yoksa bu lagım cukurunda o bunu yapmış bu bunu soylemış iş acayıp yerlere varcak ben tğm kurullar ve yonetımın acılen ıstıfasını ıstıyorum ancak boyle cıkarız bu lagım cukurundan
içinde Genel
GIPHY App Key not set. Please check settings