Adamin biri devamli sapanla cam kiriyormus. Sonunda bunu akil hastahanesine kapatmislar. Doktorlar her ay soruyormus “seni disari biraksak ne yaparsin?” Deli de her seferinde “sapan yapip cam kiracam” diyormus. Anlayacaginiz adam bir turlu tedaviye cevap vermiyormus. Aylar sonra doktorlar sormus yine bizim deliye ama bizimki bu kez “disari cikinca evlenecem” demis. Doktorlar sasirmis.”Eee sonra?” Diye sormuslar. Delu devam etmis “sonra gerdege girecem” doktorlar “eeee?” Demis. Deli “karmin kiyafetlerini cikaracam” diye devam etmis. Doktorlar “eeee?” Deli “sonra karimin donunu cikaracam” demis. Doktorlar sok olmus” eeee sonra” Deli heyecanla “sonra karimin donunun lastigimden sapan yapip cam kiracam” demis.
Besiktas’a baskan oluyorsun. Takimi yeniden yapilandiracaksin.
Bir proje hazirliyorsun 👍
O projeye uygun TD aliyorsun 👍
Ona uygun kariyerli bir yardimci aliyorsun 👍
Genis bir scout ekibi kuruyorsun 👍
Dourmund, ManU, Bayern gibi takimlarda calismis teknik ekip getiriyorsun 👍
Altyapiyi A takima bagliyorsun 👍
Cok iyi bir kondusyoner getiriyorsun 👍
Evet bu dogru ve kolay olani. Yapilmasi gereken de bu zaten. Artik vakit ve nakit kaybetmek istemiyorsan bir sistem kurmalisin. Seba donemine benzer bir “Besiktas ekolun” olmali. Biz de aylardir alkisliyorduk yapilanlari.
Sonra basgan her seyi elinin tersiyle itti. Kafasina gore is yapmaya basladi. Sapan yapip cam kiriyor su an.

Tamamen hemfikiriz ve bu beni korkutuyor