içinde

Taraftar kötü yönetim daha kötü

Takım ne hale geldi.. Hocasını yemeye çalışan bir yönetim.. kendi yapamadıklarını hocasının üzerine atan yönetim.. Yöneticilerin başka teknik adamlarla görüşmesi afedersiniz ama bu yönetimden hiç bir şey olmaz… Bu kadar vasat bu kadar kötü yönetilme olmaz. Yapacakları şey zor gibi görünse de çok basitti ama yapılabilecek en kötü ne varsa yaptılar.. Oyuncu aldılar ama hepsinin ödemesini geleceğe yıktılar. Tutun ki işler kötü gitti istifa ettiler yeni gelen yönetimin elini kolunu öyle böyle bağlamadılar.. Gelecek sene abraham ve orkuna ödeyecek bonservis bedelleri ile oyuncu alamaz hale getirdiler.. Yazık… Ahmet Nur Çebi Hasan Arat şimdi de Serdal Adalı adeta yemin etmişler kulübü batırmaya… Neyse görünen köy kılavuz istemiyor..

Gelelim başka bir mevzuya Chamberlain senin oyuncun Musrati senin oyuncun Muci senin oyuncun.. Bu oyuncular kalitesiz oyuncu değiller.. Bunlardan verim alamaya neden çalışmıyorsun. Göndermek istiyorsun anladık ama bu adamlar boş adam değil… Rashica Onur Bulut sevdandan bıktık takım bir gram ileri gidemiyor.. Eldekilerden verim almaya bile çalışmıyor adam.. o kadar vasat… Olmaz dedikçe Beşiktaş düşmanı ilan ediliyoruz.. Yok Sergenci yok şenolcu.. Ne kadar salak bir topluluk varsa takımı bölmeye çalışıyor. Sergenci şenolcu diye bir şey yok.. Herkes bu takımın iyi olmasını ister fikirler vardır sadece… Bu takımı hangi hoca düzlüğe çıkarır bilmiyorum… sergenin tekrar geleceğini hiç sanmıyorum gelmesin de zaten.. bizi yarı yolda bırakıp 1 sene kalıp gidecek adamlara gerek yok.. Aslın da tek kişi var durumu düzeltebilecek ama o da iş işten geçti defter tamamen kapandı. Düzelme şansımız çok zor.. Bu sezonu da el birliğiyle çöp ettiler.. Ocak ayında 1 tane sadece 1 tane adam akıllı oyuncu alsalardı en azından yaz transferde rahatlardın. Almadın, almamyı geçtim oynayan şurada 3 tane adan ya var ya yok göndermeye kalkıyorsun. MASUAKU’ dan sonra GEDSON da gitti ( beğenmesemde takımda koşan didinen kaliteli 3-4 oyuncudan biri ) geriye Rafa kaldı onu da yakın da Nankör taraftar yer… 

Ne hale geldik.. Cezası falan olmasa neler denir de işte hem ahlakımızı bozmayalım hem de kötü örnek olmayalım. Sinirlenince de bunları hep unutuyoruz.. 

Nasıl olacak nasıl düzelecek… Shaktara elenmek demek Avrupa ligi gelirinden olmak demek.. Konferansı kazanan takım cl de galibiyet dahi alamayan takımla aynı geliri kazanıyor. Avrupa prestijdir gelirdir… Bundan olduk galiba..  ligde zaten böyle giderse öz güven kalmadığı için 3 veya 4. Hafta havlu atılır. Gs ve fb zaten ligde itiliyor maç kaybetmesini geçtim puan kaybettirmezler bu sezon yeni bir rekor puan denemesi gelir rezil ötesi 

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

One Comment

  1. Kardeşim en başta hocasını yemeye calisan yönetim demissin. Alt tarafta bi gram ileriye gitmeyen takım demissin. 🙂 goca konusu geçen yazdım sistem sabır v.s bu topraklara ait bir planlama degil… yanlis demiyorum ama olmadı olmuyor olmayacak en fazla başakşehir gibi olursun burada… arada bir kadro degisikligi olacak o kadar. Ben mertçe söylüyorum Sergen yalçını istiyorum…