içinde

Güle güle gedson

Sessiz bir şekilde geldin,gücünün fazlası ile mücadele ettin,hiçbir zaman problem yaşatmadın,ne yazık ki takımın en zayıf zamanlarında oldun.şimdi de sesiz bir şekilde ayrıldın.umarım gittiğin takımda çok başarılı olursun,adam gibi adam.

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings