içinde

Faesi kim izledi merak ediyorum

Küme düşen takımın vasat topçusu. Milli takımda mecburen oyuna alınmak zorunda kaldı sahada yok oldu gitti. Bunu izleyen Scout veya herhangi bir teknik sorunlu varsa görevine hemen son vermek lazım… Hatta rıdvan alan kim? O izlemedi galiba hiç Atınç ( ironidir ) dururken aldıkları bir vasaat daha… kaç gün oldu hala bir kanat alamadı. Konya maçında alınan oyuncu oynatılamayacak yazık… beklediği şey akşam pazarı formsuz sakat sorunlu oyuncular hangisini alırsa.. aldığı adam gelecekte form tutacakta takıma alışacakta neyse..

Oley Ole hoca Oley başkan serdal Adalı…

Keşke hüseyin Yücel kalsaydı ona sabretseydik… veya GVB kalsaydı da ona sabretseydik madem olay sabretmek… OLE yi gönder ibrahim üzülmez çağdaş atan Tamer tuna falan getir onlara sabredelim.. hiç bir başarısı olmamış yaşı bilmem kaç olan yabancı hocaya niye sabrediyoruz garip… 

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings