Önce LJAJİC ve VİDA şimdi de GÖKHAN TÖRE… ya arkadaş adam saaktlıktan futbol oynayamıyor nasıl iştir.. şans mıdır nedir? Allah’tan bu rakamlara anlaştık.. almasak daha iyi olucaktı sanki.. adam kaliteli ama sakatlıktan oynayamıyor hayırlısı olsun.. nasıl olucak bu işler bakalım…
içinde Kartal Yorum
Güvendiğimiz Dağlara Kar yağıyor..
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
eduega kardesim bizde bu kadar sakatlik olmasi anormal bisey birde baskasi iki haftada düzelirken bizimkiler sanki beyin ameliyati gecirmis gibi aylarca yatiyorlar
Kulüp yönetim disiplinsizliği….