arkadas..sergene ve takima gram soylucem lafim yok.seson bitsin anç a soylucek cok seyim var ama.hem tranfer yapma hem derbi oncesi ortami ger.
içinde Kartal Yorum
aglicam aq
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Bugün oynayan oyunculara tek kelime etmem.
Güçleri bu kadar, oynamaya çalıştılar.
Ama bilerek oynamayan varsa eğer Abu ve nkoudou ve şampiyonluk giderse yönetim hepinize bin beddua okuyacağım.