içinde

aksamki

fenev macinda saibe varmidir yokmudur bilmem ama neden herkes bunlarin ligin ilk yarisindaki maclarini unuttu gitti….

bakin ben bile o macin hakemini hatirlamiyorum simdi ; herif maci basaktan alip feneve vermisti resmen….

benzer birseyi biz yasamis olsaydik bu renkli medya daha maca bir hafta kala gundeme getirir cevirip cevirip macin goruntulerini yayinlarlardi her yerde….

yani fenev de sonhaftalarda kipiordanma yokmu bence var hemde iyi bir kipirdanma var ama bu takimi kiprdatana kadar kac tane hakem kac tane macta koltuk cikti bunlara sayisi belli degil….

afedersinizde 90 yasindaki adaminkine bunlara ciktiklari  kadar koltuk ciksalar adaminki uyanir cocugu bile olur…

Bir yanıt yazın

GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin

Bir yorum