Maalesef ilk golde topu kaptırdı, baş müsebbibi oydu. Son dakikalarda yine topu kaptırdı ve az daha berabere kalıyorduk. Teşekkürler Atiba ama bu kadarmış…
içinde Genel
Atiba resmen bitmiş!
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Aynen ikinci kaptirdiginda dedim umarim gol olmaz