Sabahtan akşama orospu çocugu bunlar. Hakemide gs camiasıda bizi bu halde cok severler… ne anlatıyosunuz kardeşim kaliteymişte v.s v.s bizdede pascal vardı kalite bi hareket yaptı kırmızı v.s iki macta bir kart görüyordu bu piç osimhen 3 maçta bir atılacak adam… memlejette şahsiyetli onurlu hakemler yokki anlayalım kaliteyi mücadeleyi… vır vır burda yerden yere vurun takımı amk… adam gibi mücadele ediyorlar bu futbolda kırmızı kart var hakemin kararları var o verilmeyen kırmızıdan sonra futbolcularımızın girdigi psikoloji var … kalkın ayağa biri bi taş atsan organize edin gidelim mhk ya tff ye 40 bin 100 bin adam çözelim bu pislik ortamı…. bugünun degil geçmisten bu yana her zaman bu durum böyle… bi gün hakemle kazan bigün futbolla iki maç ustte uste kaybedimce ortalıkta kalite kalmıyor… bırakmıyorlarki iki maç üstüste kaybedince takım dagılıyor… ağlama frlan degil yemesin kimse birbirini bu pis ortamı yine düzeltecekse bizim taraftarımız düzeltir… kalkın ayağa protesto edelim birşeyler yapalım…
içinde Genel
Bırakın kaliteyi v.s
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
💯👍👍
Hay ALLAH senden razi olsun.tek cikar yol kirmadan,dökmeden birlik,beraberlik icinde ayaga kalkip tff’nin hayal edemiyecegi puretesto yürüyüsüdür.